2010. május 17., hétfő

1

2

3

4

5

Az itt látható "Ne dobd vissza, mert minden hal értékes!" című munkám egy álmom alapján készült. Ez az álmom körülbelül 3-4 évvel ezelőtt volt, de mélyen megmaradt bennem, hiszen hitemmel kapcsolatos volt, és hiszem, sőt tudom, hogy Istentől egy üzenet volt akkor ez számomra; de mostanában ismét felszínre került bennem. Ilyen álmom, amely Istentől jött nem volt még sohasem, és azóta sem fordult elő, ezt az egy alkalmat kivéve. Mivel az álom nemcsak számomra funkcionáló üzenetként is helyt áll, így grafikai megvalósítása - egy sorozat képében, az álom főbb megmaradt mozzanatait kiemelve - kézenfekvő volt.
Az álomban Jézussal egy kis patak mellett ülünk, kezünkben horgászbottal. Napsütötte rét van a patak és mi körülöttünk, a tiszta kék égen simogató lágy szellő fújt, melyet még az arcomon is éreztem. Ezután egy barna halat fogtam ki, amelyet két tenyeremet összeérintve tartottam magam előtt, és emlékszem nagyon nem tetszett nekem, visszataszító volt és vissza akartam dobni. De ekkor megszólalt mellőlem az alak - akinek az arcát érdekes mód nem láttam, de tudom, hogy Ő volt az - "Ne dobd vissza, mert minden hal értékes!". Ezután jobb oldalamnál lévő vízzel teli vödörbe tettem a halat. Majd nemsokára még egy halat fogtam ki. Ez ugyanakkora volt, mint az előző, de ennek meg "hulla zöld" színe volt, amelyet szintén gondolataimban vissza is akartam már dobni. De mielőtt megmozdulhattam volna, ismét megszólalt a mellettem ülő férfi: "Ne dobd vissza, mert minden hal értékes!". Ekkor ezt a halat is a mellettem lévő vödörbe tettem. Majd nem sokkal ezután szintén kifogtam egy halat, amelynek rothadó barnás zöld színe volt, pikkelyei és uszonyai tépettek voltak, és fele akkora volt, mint az előző két hal. Ezt a halat szintén vissza készültem dobni, de ekkor is megszólalt mellőlem a hang: "Ne dobd vissza, mert minden hal értékes!" Így ezt a halat is beletettem a többi hal mellé a vödörbe... ezután az álmom véget ért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése