2009. november 21., szombat

Álom 1.

Ezt a grafikát egy álmomban láttam. Az álmomban egy kiállításon jártam, ahol eddig számomra ismeretlen képeket láttam. Ez az egy kép volt az, amely megmaradt és tisztán emlékeztem rá, ébredésem után is. Így lefestettem.
Álom 2.

Ezt a festményt szintén egy álmomban láttam. Az álomban egy ember gyűjteményét nézegettem egy teremben. Cseréltem vele. Én adtam neki egy grafikát, és utánna válogattam, hogy melyiket vigyem el tőle. A falakon, a falak előtti paravánokon és a padlón minden beborított a különféle sítlusú képek sokasága. Ebből az álmomból több kép is megmaradt bennem, de ez a kép, amely egy fehér paravánról damillal lógott le volt az, amelyik a legjobban tetszett, így ezt a képet vittem el magammal...és ha már elvittem magammal az álmomból, gondoltam a valóságban is megfestem magamnak, hogy tényleg az enyém legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése